Press Enter to see all
Profile
Login or Register to favorite and add to playlist.
Post new song
Keyword

Recent requests
Beautiful year
14 / 02, 2021 at 03:53pm 1
limbo
4 / 02, 2021 at 11:18pm 4
You Can't Stop The Girl
18 / 04, 2021 at 12:48pm 4
Runaway
11 / 05, 2021 at 06:09pm 23
Claudia
14 / 06, 2021 at 02:18pm 2
Random playlists
Taylor Swift , 15 / 08, 2023 at 09:17pm
11
jsin2221 , 29 / 08, 2022 at 07:16am
30
aaa , 22 / 08, 2023 at 05:37am
30
savantics , 5 / 06, 2024 at 01:09am
19
Jocelyn Urbano , 7 / 06, 2020 at 05:04am
87
Isabelle , 7 / 03, 2024 at 04:02am
38
jsin2221 , 29 / 08, 2022 at 09:13am
14
Elena Marsiglia , 3 / 12, 2023 at 09:32pm
10
Adam_Lorentz , 3 / 02, 2024 at 10:13am
96
aecrank , 14 / 01, 2023 at 10:48pm
10
HOT TODAY

Recent comments
2 weeks ago Pending song Smile - Tomorrow Will Be Worse
Please add link when you have it. Thank you very much.
2 weeks ago Pending song Smile - Tomorrow Will Be Worse
In case the admin reads this, Hi. I love this website. Its the only one I know that actually puts all of the lyrics on one page and doesn't make the user scroll while playing the song. This song is one that I composed myself, so you won't find any Youtube link for it. I'm really hoping this gets approved so I can use this website to help me play along.
4 weeks ago Song But Daddy I Love Him (Tobi)
The lyrics are messed up. Good job when it comes to the chords, for the most part, but the lyrics are not accurate in several parts of the song.
1 months ago Song I can do it with a broken Heart (Taylor Swift )
100% I heard this song and gave it a round of applause. Soooooo good! So relatable. It’s so sad to think of how Taylor felt when she was performing the tour now that we hear this song
1 months ago Song Forget Me (Adam_Lorentz)
Hey everyone, just commenting to say make sure you play the bridge part TWICE. That's my bad, it's the first song I've posted on this website
1 months ago Song So high school (Taylor Swift )
One of my faves on the album
1 months ago Song So high school (Taylor Swift )
I love this song so much <3
1 months ago Song Upside Down (Viet Hoang Le)
How do you get Bubbly and Upside Down mixed up... the songs aren't even by the same artist smh
1 months ago Song Upside Down (Viet Hoang Le)
This is the complete wrong song wtf
1 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Mines probably either the manuscript or how did it end (I totally didn’t cry when I first heard it:I
2 months ago Song Stick Season (Tobi)
Lyrics are so messed up smh how hard is it to copy and paste lyrics???
2 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I love I can see you sooo much…my fav fault track!
2 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I can’t believe the other surprise songs!!! My fav was probably I can see you! The guitar background was soooooooo good!
3 months ago Bài hát Fire on fire (Min)
Its "Fire on Fire, would normally kill us" smh. Not that hard to get the lyrics right you literally can just copy and paste from online.
3 months ago Song Magnolia (Tobi)
Thanks for uploading! This is great!
3 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
50 days till The Tortured Poets Department
3 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Omg! Did you hear about “ the albatross”? I’m sooooooo excited
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Oh yesssssss that sounds so good! I’m also excited for “But daddy I love him”
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I’m SO excited for “I can fix him (no really I can)”
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Ooh that’s a good question. Probably the tortured poets department or The Bachelor
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I hope so! I saw concept cardigans on Pinterest and they were adorable. What song are you most excited for?
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I’m soooooooo excited!!! I wonder if she’ll have a cardigan for this album
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Yes! I pre ordered the album 5 minutes after she announced it and had to wait until like 10:00 to order it! Did you pre order the album?
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I hope it does!! Did you pre-order the tortured poets department
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Omg did you see the surprise songs? Getaway car/August/The other side of the door and This is me trying. The theory is that rep tv is coming in August!!! I’m sooooooooooo exited!
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
I think it’s gonna be like folklore and speak now
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
OH MY GOSH. I’m so excited!! I think it’ll be like a mix between folklore and midnights!!
4 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Did you hear about The Tortured Poets Department? I rushed out of the shower to see her announce it. Such a surprise!
4 months ago Correction for song <b>Monsters</b>: Key- C
This is just another way of doing it
4 months ago Song Set fire to the rain (Zarker)
These lyrics arent even correct man, how hard is it to get the lyrics right???
4 months ago Song Would've Could've Shoud've (sara stefanova)
i really dont feel like the capo is right it seems way to high, i feel like it should be lower. maybe im wrong, just doesnt feel right
4 months ago Song Wrapped Around Your Finger (Tobi)
Idk what Post Malone you're listening to but these lyrics aren't even close to correct. Lyrics don't match the title
5 months ago Bài hát Long Live (n4flu94)
i love this song sm!
5 months ago Song Drama Queen (unreleased by Taylor Swift) (MaddieGrey13)
Did you see Taylor at the Chiefs game last night? The jacket was adorable